Pokaż wszystkie kategorie Poradnik eksperta

Elektronarzędzia



Najlepszy sprzęt potrafi się psuć, dlatego w łatwy sposób można go reklamować.
Uszkodzonych produktów nie trzeba odsyłać do sklepu Jaste.pl, a można bezpośrednio do centralnego serwisu.
Wszyskie produkty marki Dewalt oraz Black Decker sprzedawane przez naszą firmę objęte są 12-miesięczną gwarancją i 24-miesięczną gwarancją (Black Decker).
W momencie trwania gwarancji klient maszyn marki Dewalt ma możliwość skorzystania z bezpłatnego przeglądu  polegąjącym na przeczyszczeniu różnego rodzaju mechanizmów lub wymianie szczotek itd.
Łącznie z produktem wysyłana jest karta gwarancyjna wystawiana zazywczaj w dniu wysyłki oraz dowód zakupu (faktura VAT)
W razie awarii uszkodzony towar wysyłany jest firmą kurierską DHL (składając tam zlecenie). Przykładowy serwis to : Centralny Serwis B&D, Dewalt ul. Obozowa 61 01-418 Warszawa  tel. (22) 862 08 08 faks (22) 862 08 09

Reklamacje odbierane są od klienta i dostarczane do serwisu centralnego na koszt serwisu za pośrednictwem firmy kurierskiej. W ramach gwarancji klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z wysyłką sprzętu do serwisu. Naprawiony sprzęt wraca do klienta także nieodpłatnie za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Powrót
© Copyright jaste.pl 2009. All rights reserved
Budowa sklepów internetowych